Hübinettans Kennel

Alla inlägg den 6 oktober 2017

Av Hübinettans Kennel - 6 oktober 2017 08:25

Sist skrev jag om kalas och det fortsätter jag med nu! Tisdagskvällen var det tårtkalas här hemma. Det var så kul att så många vänner ville komma och äta tårta med mig. Sedan ett stort tack till min vän Lilelemor Hägglund som kom från Skellefteå för att fira med mig och dessutom hjälpte mig så allt flöt på under kvällen. 

   


Måste säga att jag blev så glatt överraskad över alla fina blommor och presenter. Lägg märke till glaset jag håller i handen på blombilden som föreställer min älskling Walle. Tänk att som sextioåring få en barnvagn, eller en vagn att skjutsa bla Walle i!! Mina fina vänner som vill underlätta för mig när jag ska på utställning! Är så glad att ha sådana vänner!!

   

En annan underbar nyhet fick jag från Marianne Berglund!! Hon hade tävlat viltspår med fina Daisy, Hübinettans Blue Bell, och tagit en första plats och fått HP vilket inte är så vanligt vad jag förstått. Grattis igen Marianne och bra jobbat!!

 

Till sist har ju Gunn kommit hem och hon är ganska tjock så det blir spännande att se  hur många små som är där inne!!

   

Skapa flashcards