Hübinettans Kennel

Alla inlägg den 12 juni 2018

Av Hübinettans Kennel - 12 juni 2018 20:48

Vi for till Leksand på söndagen  och skulle ställa några hundar. Jag hade med mig Castor och Vittra och så skulle Aragon ansluta där. Det är så kul att träffa valpköpare och fodervärdar och att se att de också pratar och umgås tillsammans. Först ut var H Bacchus  som fick excellernt sedan var det Aragorn som vann sin klass med excellent och CK och fick reservcert.

 

Så var det det Castor som blev trea i championklass med CK oct till sist Rizzo fyra i championklass.

 

Bara  Vittra kvar då som vann sin klass och fick CK samt reservcert. Jag gick även in med en grupp som fick HP och det var roligt.

 

Sist men inte minst så hade vi besök i vårt tält av Sveriges försvarsminister, Peter Hultqvist, som vi hade många trevliga diskusioner med både jag och mina valpköpare!!

 

Ovido - Quiz & Flashcards