Hübinettans Kennel

Alla inlägg den 13 februari 2019

Av Hübinettans Kennel - 13 februari 2019 20:53

Ja jag brukar inte kolla de som blivit placerade på Årets Wheatenlistor men gjorde det idag och insåg att jag hade hundar på dessa listor!

Walle min pojk var fyra på årets utställningslista och han hade jag knappt ställts förra året. Sedan hittade jag H Kriemhild aka Vera som var trea på agility large listan och till sist Valter, Hübinettans Rumelstilskin, som kom tia på Noseworklistan . Så stolt jag är!!!

Sedan måste jag berätta att Castor blivit pappa kennel Dog Rose Gold i Skellefteå så himla kul vill ni ha en undebar valp hör av er dit.

Putin och jag tränar rallylydnad men vi är verkligen nybörjare. Putte han är så duktig!

 

Till sist Bella hon växer och är i dag på dag 39. Ser verkligen fram mot denna spännande kombination!

 


Skapa flashcards