Hübinettans Kennel

Alla inlägg under januari 2017

Av Hübinettans Kennel - 8 januari 2017 12:46

Här kommer en liten rapport vad som hänt så här i början av året. Till att börja med har alla valpar flyttat till sina nya hem utom lilla Viola som stannar här tills vidare.  Vidare så har jag röntgat höfter på Klara, Hübinettans Christine de Pisan, och resultat var glädjande nog att det var A-höfter!!! Här kommer en bild på lilla Klara!

 

Vidare så har jag och Helene haft en trevlig helg i Göteborg med goda vänner. Där emellan var vi på utställning, My Dog. Första dagen var absolut ingen höjdare. Jag hade med mig min lilla Hilda och domaren tyckte inte om henne hon fick bara Good. Andra gången tror jag jag får det på en hund och förra gången var det på Dollar och han blev i slutänden flerfaldig champion. Nåväl dag två var hon mycket finare för då blev hon tvåa i unghundsklass med excellent och CK. Tyvärr ingen bild från Göteborg.

Så till sist idag har vi haft besök av Castor med familj. De ska låna Kyra ett tag medan jag är bortrest. Men först blev det bus i snön med Castor och damerna!!

 


.

Ovido - Quiz & Flashcards