Hübinettans Kennel

Alla inlägg den 24 december 2020

Av Hübinettans Kennel - 24 december 2020 11:07

Idag är det julafton och solen skiner och det är frost på marken. Efter den långa gråa tid som varit känns så skönt att få se ljuset. Jag vill då sända julhälsningar till alla mina valpköpare, fodervärdar, vänner samt till alla er som är inne och läser på min blogg. Hoppas ni alla får en fin jul! En bild på min best boy Walle får ni njuta av!!

  

Sedan lite nyheter på det. Agneta har varit i skogen med Skorpan, Hübinettans Suzanne, på viltspårsprov och det gick så bra med ett första pris till dem. Stort Grattis och bra jobbat!!

 

Så har jag röntgat Lotta, H Charlotte Bronté,. Jag avskyr röntgen den är så hemskt att vänta på resultatet men denna gång blev det bra. Lotta fick B på sina höfter och är därmed godkänd och jag mycket lättad.

 


Ovido - Quiz & Flashcards