Hübinettans Kennel

Alla inlägg den 25 april 2020

Av Hübinettans Kennel - 25 april 2020 16:16

Vad konstigt det känns att man inte är på väg med husbilen mot olika utställningar. Men då får man göra andra saker och det blir det. Denna vecka har varit en hundvecka!!! Måndag kom först min fodertik Luna hit för lite klipp och så. Sedan fick hon leka i trädgården med mina hundar det var kul.

     

På eftermiddagen kom Frasse, inte mitt barnbarn, utan min foderhund på besök och tjejerna tyckte han var jobbig men de var ändå snälla mot honom. Full fart i trädgården.

På måndagskväll var det kurs med Lotta allmänlydnad .

       

Tisdag åkte jag med Bishop till Hilda och det var kärlek igen.  Så onsdag hade vi slappardag men torsdagskväll var det viltspår igen och Bella var så duktig. For hem med ett stort leende på läpparna.

Ovido - Quiz & Flashcards