Hübinettans Kennel

Alla inlägg den 27 mars 2020

Av Hübinettans Kennel - 27 mars 2020 20:05

Idag var det dags för viktiga besiktningen av veterinären. Med ett perfekt väder att vara ute så så började det hela med en stund i trädgården,. Sedan skulle de lastas in i bilen och åka till veterinären och det gick bra inte ett ljud under färden. Jag hade med min stroller där jag lastade valparna och så gick vi in till veterinären. Valparna trivdes verkligen i strollern eller barnvagnen som jag kallar den. 

Alla valpar fick ok och vi återvände hem inte ett ljud under bilfärden. Nu är det inte länge kvar innan de far. På söndag åker de första och sedan försvinner de under veckan. Detta har varit en mycket rolig kull att följa och jag hoppas att även i framtiden se vad som händer med dem. Glömde kamera och telefon så tyvärr inga bilder.


Ovido - Quiz & Flashcards