Hübinettans Kennel

Alla inlägg den 21 maj 2020

Av Hübinettans Kennel - 21 maj 2020 16:18

Denna vecka har varit en intensiv vecka. Det började med att en valpköpare ringde och berättade att hon inte kunde behålla sin hund längre. Hon hade varit i kontakt med Hundstallet och de hade sagt att hon skulle kontakta sin uppfödare. Naturligtvis ställer man upp och jag la ut om detta på nätet och fick ett enormt gensvar. Många människor engagerade sig och delade detta. Dessa vill jag verkligen tacka. Till slut valde matte en familj i Norrland som redan har en wheatenpojke. Där har Mercy nu fått sitt nya hem och det känns verkligen bra.

Hübinettans Sister of Mercy

 


Så en rapport från Hilda som nu gått över halva dräktigheten och har börjat få en liten mage.

     

Bella och jag fortsätter i skogen och spårar. Idag var det en annorlunda klöv i skogen som Bella hittade.  Det var en grisklöv och den ville hon gärna behålla för sig själv. det läskiga som hände idag var att en som gick med på spåret klev på en orm. Tur det inte var jag då har jag brutit ihop och att det inte var Bella!!!

 

Till sist det är så många som vill ha en valp. Men jag söker fortfarande efter någon som kan vara fodervärd åt en tik i denna kull. Du måste bo i Västeråstrakten och gilla pälsvård.

Ovido - Quiz & Flashcards