Hübinettans Kennel

Alla inlägg den 20 september 2020

Av Hübinettans Kennel - 20 september 2020 18:27

Nu är valparna två veckoroch mer om dem kommer längre ner. Men först vill jag gratulera Lisa som har kört Nosework med Luna och som jag förstått det på Almus, Lunas bror, matte Lena så gick det väldigt bra. Grattis Lisa och Luna och bra jobbat!

 

Lille Isak som kom tillbaka i fredags har fort kommit in i gänget här hemma. Jag hoppas att vi snart hittar rätt hem till honom annars är risken stor att jag fäster mig för mycket i honom!!!

 

Så tillbaka till valparna då. De är ju två veckor nu och har börjat stappla fram så sakteliga. De har även öppnat ögonen så de ser som små hundar nu. 

Jag har även registrerat dem och de har fått sina kennelnamn som denna gång är namn på liljor. Viola har ju själv namn från en lilja så då får hennes valpar det också. Så namnen blev: H Tiny Shadow, H Tiger Lily, H Easy Whisper, H Sweet Rosy och till sist H Innocent Lady. Så kommer det lite bilder här och man kan se hur de växt om tittar tillbaka i bloggen och ser när de ligger och diar första tiden och nu.

               


Ovido - Quiz & Flashcards