Hübinettans Kennel

Alla inlägg den 22 augusti 2022

Av Hübinettans Kennel - 22 augusti 2022 09:05

Visst är det kul att vara på utställning men de senaste gångerna har det varit alldeles för varmt. Jag älskar värme men kanske inte att sitta i solen på en öppen plan utan skugga. Det bar av till Askersund först och jag hade bara semlan med mig. Gick väl inte så bra hon fick VG men jag fick umgås med min älskade hund en hel helg. Jag anade också då att hon var på väg att löpa och mycket riktigt nu löper hon och ska snart få träffa en mycket stilig kille!

 

Helgen efter var det dags igen och färden gick till Eskilstuna. Då var det Ingrid och Luna, H Lillium Black Beauty, som var med. Ingrid blev tvåa i unghundsklassen med excellent och Luna blev tvåa i öppenklassen med excellent och CK. Det var kul att ställa Luna har inte gjort det så mycket så nu ska hon få följa med fler gånger.

Luna.                                Ingrid

   


Dagen därpå blev det en tur till Norrköping och Ingrid fick följa med.det blev samma resultat där tvåa i unghundsklassen med excellent. Men dit kom också Rut, H Charlotte Lövensköld, och ställdes i valpklass. En mycket livlig och rolig ung dam. Hon blev tvåa och fick HP! Henne kommer det att bli kul att ställa.

 



Ovido - Quiz & Flashcards